Kwaliteit

Wij vinden het belangrijk dat u zorg- en dienstverlening van goede kwaliteit ontvangt en dat deze op een prettige en professionele wijze geleverd wordt. Wij beschikken over goed geschoolde en betrokken professionals die samen met onze vrijwilligers voor u klaar staan. 

 

Structureel onderzoeken wij wat u vindt van onze zorg- en dienstverlening en de kwaliteit die wij leveren. Om de kwaliteit te kunnen toetsen hanteren wij een intern kwaliteitssysteem waarbij auditoren het gehele jaar door onderdelen van de organisatie toetsen. Daarnaast zijn er externe bureaus die de tevredenheid en kwaliteit toetsen. Jaarlijks toetst PREZO de kwaliteit van de organisatie en één keer per twee jaar houdt een extern bureau een tevredenheidsonderzoek onder onze cliënten. Daarnaast kunt u uw waardering geven op de vergelijkingssite ZorgkaartNederland.

 

Keurmerken en awards
De Lange Wei heeft diverse bekroningen ontvangen op het werk:

  • Waarderingen Zorgkaartnederland.nl: gemiddeld 8,7 (2018).
  • Medewerkerstevredenheid: NPS-score 7 (2017).
  • Cliënttevredenheid: NPS-score 47 (2018).
  • PREZO Gouden Keurmerken (2009 t/m mei 2019).
  • **** voor Gastvrijheidszorg met sterren (2011 en 2017)
  • Nominatie voor de Social Impact Award (2018)